|
 | U bekijkt de voertuig specificaties van een Lexus CT 200h Hybrid Business Navi. Deze auto is eigendom van: | Richèl BV Groothandel in schadeauto´s uit IJsselstein | Tel: 030-6882291 |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
Merk | Lexus | Dit voertuig staat bij: | Type | CT 200h Hybrid Business Navi | | Bouwjaar | April 2011 | Km.Stand | 149254 | Versnellingen | automaat | Deuren | 5 | Brandstof | Onbekend | WOK-indicatie | Nee | Soort Kenteken | Geel | Kleur | Wit | Verkooptype | ---- | Prijs | € 8500,00 | Opmerking | Motorinhoud: 1798 CC Vermogen: 100 KW Bijzonderheden: - Compleet kenteken
- 2011/04 Lexus CT-Series CT 200h HEV Business
Line Pro automaat
- 5 Deuren Hatchback 5 seats | Model till 2014 |
CT 200h HEV 100kW 136PK 1798ccm | Voorwielaandrijving | E-CVT 1 |
Business Line Pro | Personenauto
- driveable condition with valid TUV/MOT till
04-2025
- 2-zone climate control|Cruise control|Lederen
stoelen|Lichtmetalen
velgen|Navigatie|Parkeercamera|Schuif-kanteldak
Opties: - Climatronic
- Gescheiden temperatuurregeling
- Start-stop knop
- Navigatiesysteem
- Bandenspanningssensor
- Boardcomputer
- Buitentemperatuurmeter
- Cruise control
- Handsfree
- Stuurbekrachtiging
- Verstelbaar stuurwiel
- Centrale deurvergrendeling
- Elektrisch bedienbare ramen rondom
- Lichtmetalen velgen
- Metallic lak
- Open dak elektrisch
- Lederen bekleding
- Boekjes compleet
- Sleutels compleet
- Achteruitrijcamera
- 2011/04 Lexus CT-Series CT 200h HEV Business
Line Pro automaat
- 5 Deuren Hatchback 5 seats | Model till 2014 |
CT 200h HEV 100kW 136PK 1798ccm | Voorwielaandrijving | E-CVT 1 |
Business Line Pro | Personenauto
- driveable condition with valid TUV/MOT till
04-2025
- 2-zone climate control|Cruise control|Lederen
stoelen|Lichtmetalen
velgen|Navigatie|Parkeercamera|Schuif-kanteldak
| Aanvullende Schade | - rechterschade
- * is verrijdbaar
- * kan rijdend mee
- alle airbags oké
- chassis oké
- coolers oké
- motor loopt
- recht op de wielen
- rechter portier
- kniestuk achterscherm
- rijdbaar
|
| Terug naar overzicht <<< |
|
|
 |
 |
 |
 |
| |
|
|
|